Tuesday, June 1, 2010

HARI INI DAN SEMALAM

HAri ini dan semalam... mcm tajuk lagu kan? tp tajuk tu x de kena mngena dgn lagu.. tajuk tu mengisahkan tentang.. tentang.. kehidupan aku hari ini dan semalam la..

SELASA ; 1 JUNE 2010.

  • hari ni birthday angah.. nothing to give him xcept nyanyi utk dier kat tepon.. nnt angah balik dr jepun bru la along blnja mkn aiskrim 20sen ok angah? hehe..
  • nothing to do kat ofis.. dr kul 3 sampai kul 4 tido.. hehe.. sory mr. TAN! u too Miss TAN! bosan ouh xde org dtg.. kalo org dtg pun same je.. tp kebaikan gak.. at least aku x mkn.. kalo x gemuk ag la aku.. I'M THE PANDA OF THE FAMILY!
  • lpas lunch Miss TAN call dier ckp "halo mira this is miss tan aah. sok u free x?" "saye always free miss tan. ade ape?" " sok saye mau blnja u makan la" "ape? ermm... OK! NO HAL miss tan" hehehe.. kesimpulan nye aku dan makanan x boleh dipisahkan. EVER! hahaha..
  • blik ofis.. LAPAR! bukak peti ais bru teringat x shoping barang dapur ag. padan muka aku... aku pun amik kunci keta. trus g pasar mlam.. aku tawaf di pasar mlm.. aku xtau nak beli ape! dah biase sgt dgn makanan sane . so aku beli kebab utk aku plus murtabak n apam balik utk famly dan balik..
  • dah tu je yg menarik. ;DD

ISNIN ; 31 MAy 2010
  • x ske ari isnin. ade meeting!
  • tu je kot.. hahahah!

btw; aku nak komplain la pasal pos malaysia bahagian kuala selangor. lembap sgt wat keje! kawan2 aku smua da dpt surt tawaran poli.. apsal aku x dpt ag? sian tau aku! huk3

pic utk hari ini is KEBAHAGIAAN DALAM KESESATAN. setting dier dekat the lost world of tambun. aku baru gi ari tu dgn kazen n adik comel aku sabtu yg lepas.





2 comments:

Fiza16 said...

angah?jepun...sape wey?
n ko mmg dasyat..kah5...

edHARIS said...

angah adik aku la.. dier gi 4 student exchange seluruh asia. apsal plak aku mmg dasyat?!