Wednesday, May 26, 2010

terasa KEGELIAN

pernah x korg rase geli biler someone yg.. erm susah la nk ckp mcm ne.. ok. someone that kita x expect yg die akan meluahkn perasaan cinta dier kpd kite eventough dlm hati kita x ske dier..
bnda nie dah brlaku kat aku dah lame dah,.. tp still aku rase geli dier smpai skrg.. haha! mxti ade yg kate aku gila. tp hakikat nye YA!

cerita nye bermula begini.....

aku dan 'RYAN'( bukan nama sebenar) brkawan agak lama.. dalam fikiran aku.. kesian bdk nie.. x ramai kwn die.. so aku pun kwn la dgn dier.. mkin lama kitaorg kwn, kami mkin rapat.. sampai la si ryan tu 'mungkin' tersyok kat aku... die meluahkan isi hati dier yg aku x boleh nak terima.. yup! mmg aku ngaku yg aku syg dier.. but sygkan dier mmbawa maksud yg brlainan... syg sebagai seorg kawan.. bkn sebagai kekasih! eeuuww! aku blom trpkir about that.. so aku ckp la bek2 kat dier yg aku x ske dier.. aku hanya ske dier sbgai kawan aku yg mndgr masalah aku.. tp ryan nie salah erti kan erti sahabat.. so i decided tu jauhkan diri dier dari aku.. bkn sbb benci.. tp aku x nak dier ade perasaan kat aku.. well its work i think.. haha! HOPEFULLY! tp keGELIAN tu masih terasa.. korg ade suggestion x dgn pnyakit baru aku nie.. hehe!

0 comments: