Wednesday, June 2, 2010

MAKAN

hari ini memang bez giler! hahaha! sebab ape yang bez? ermmm.. hari ini company tmpat aku kerje blnja aku makan sempena aku da nak bla dari ofis tu.. hehehe.. tempat nye di RESTORAN MAKANAN LAUT AHYU! seafood utk msakan cina. first mmg aku takut2 nak mkan.. tp duk pkir balik ape je yang x halal akan disediakan di kedai seafood nie? btul x? babi bukan nyer seafood.
ari ni dorg hidangkan ikan masak steam pling sedap aku pernah rase. ketam msak sambal (ketam batu kot), telur masak dgn scallop n pling sedap skali sotong goreng! bkn goreng biase je.. tepung yang menyaluti sotong tu ade rase manis tau.. pergh sedap beb! ntah biler lagi la aku nak makan kat situ. terima kasih bos!
balik ofis lambat. dalam perjalanan naik keta tadi anak bos aku ade skali. ade dier gi korek hidung pastu salat je kat tmpat duduk sebelah pemandu. nasib baik bapak dier x nmpak. kalo x kat situ jgak bapak dier maki. ah han name dier. nasib bek ko baru 3 tahun. ishk3!
sampai ofis. lepak2. x de keje pun. men game kat laptop then sakit perut! aku gi toilet. lpas di toilet aku terperanjat! haha! x de pape pun. ah zhi ade kat dalam ofis je.. hehe.. hari ini kitaorg jadi akrab. dier duduk sembang dengan aku sampai la pukul 5. pas2 bkn nyer die nak tolong aku tutup kedai! cilakak lu! huhuhh.. tapi ok la.. x pernah aku bersembang dengan mamat cina lama mcm tu. hehe.. bkn nak mngatal! tp pngalaman aku brcakap. hehe. k lah len kali ade mase aku sambung. x sabar aku nak tunggu ari jumaat. hehehe... tp cuak pun ader. sbb result upu kuar ari jumaat nie. huhh2.. BYE!

0 comments: