Friday, June 11, 2010

the LAST DAY

uikk! hari nie wahh happy dlam ketakutan.. or kata Shahir.. kebahagiaan dalam KETAKUTAN!
hahaha! today my last day den koje kat ofis tu.. hapy tu mmg happy.. tp yg takut tu sbb den carik psal ari kamis ari tu.. ponteng keje after recess... mknenyer x balik ofis lpas kul 2 r.. huhh! mmg carik psal.. turn out to be.. dorg x tnya pun psal kehilangan aku smalam.. fuhh! selamat! kalo x dorg x byar gaji aku nnt.. hehe.. ;DD

tgh hari td juz wanna call farahan nk tnya dier free x ptg nie.. lucky me.. dier n atikah otw nk gi old town.. pergh! ade hikmah disebalik aku bwak kamera nie.. tp hampeh gak! atikah je yg smpat aku amik gmbr dier.. farahan da dpt smart2 suh tukar.. mungkin ade hikmah disebaliknya kot..

jam tepat menunjukkan 450.. aku decide yg aku x tahan ag nak bercuti ni! so.. aku kemas2 barang and tutup kedai.. dengan lafaz bismillahhirrahmannirahhim aku merasmikan aku mninggalkan company tu.. hehe...

k r.. nak lyan adik2 aku.. nyte!!

0 comments: